مثلث BBC، معضلی برای متوازن بودن رئال مادرید

 

هر زمان که بیل، بنزما و کریستیانو (مثلث BBC) آماده باشند، بی هیچ حرف و حدیثی در ترکیب ثابت قرار خواهند گرفت و با سیستم 3-3-4 به میدان خواهیم رفت. این اظهارنظر صریح را آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در یکی از نشست های خبری اخیر خود مطرح کرد. 

کارلتو فصل گذشته با داشتن ژابی آلونسو و دی ماریا در میانه میدان، دغدغه چندانی برای ایجاد توازن در ترکیب تیمش، زمان استفاده از سیستم 3-3-4 نداشت و تنها در بازی های بزرگ و حساس فصل مثل بازی با بایرن مونیخ و بارسلونا ترجیح داد تا از سیستم 2-4-4 استفاده کند اما در این فصل او زمانیکه یکی از اضلاع مثلث هجومی خود را در اختیار نداشته، به سیستم 2-4-4 متوسل شده و البته هرگز هم ضرر نکرده است.

رئال در زمان حضور مثلث هجومی خود در زمین، با یک بازیکن کمتر در خط میانی بازی می کند.بحران مصدومیت بازیکنان ارزشمند رئال در خط میانی مثل مودریچ و خامس رودریگز، نیز سبب شد تا آنچلوتی از بازیکنانی در ترکیب ثابت خود استفاده کند که نتوانستند در سیستم 3-3-4 ، جواب بدهند و شکل بازی رئال از توازن همیشگی به دور افتاد. 

هرچقدر تونی کروس توانست در پست ژابی آلونسو جا بیفتد، بازیکنانی مثل ایارامندی و همچنین لوکاس سیلوا نتوانستند مکمل خوبی برای این بازیکن آلمانی باشند. با این حال کارلتو همچنان اصرار دارد که در غیاب بازیکنان سرشناس خط میانی خود، از سیستم 3-3-4 استفاده کند. 

این اصرار از آن جهت عجیب جلوه می کند که رئال با این روش، 11 امتیاز در 7 مصاف بزرگ خود در این فصل از دست داده ولی در عوض در بازی بزرگ سال مقابل بارسلونا که با 2-4-4 (به دلیل مصدومیت بیل) به میدان رفت، با نتیجه درخشان 3-1 پیروز شد. رئال در حالی همچنان 3-3-4 بازی می کند که با 2-4-4 تاکنون هیچ امتیازی را از دست نداده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: کريستيانو رونالدو , رئال مادريد , کارلو آنچلوتي (سرمربي) , بنزما , گرت بيل , توني کروس ,

تاريخ : پنج شنبه 14 اسفند 1393 ا 18:43 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.